hold on to what you got

Schibbye i rutan atm. Är kär i honom. Lite i alla fall.
 
Erika är och springer vårruset, sen kommer hon hit. Ska bli kul. Igår kom ett nytt avsnitt av this is jinsy, som vi ska se allihopa. Vet inte om jag bloggat om det, men det är DEt sjukaste brittiska humorprogrammet hittills. Så kefft att det blir kul.
 
Idag har jag varit bakis. Igår firades uppsatsinlämningen med klassfest i triangeln. Därefter drog vi ner på stan, splittrades och jag hamnade på svantes med ett gäng. Det var kul. Mindre kul att lira fotbollsmatch idag. Målis spydde typ två ggr och vi förlorade med 2-0. ah well.
 
Imorgon ska det ridas islandshäst. Längtar! Ska bli hur mysigt som helst. Räknade efter hur längesen det var sen jag satt på en häst senast. Sju år drygt tror jag. shit.
 
Förbereder opponering och uppsatsventilering inför måndag. Känns just nu sådär. Svårt. Allra svårast ska bli att försvara min egen uppsats, för det kan jag typ inte, haha! Hoppas att paulina är snäll..
 
 
vill äta hundra kilo godis och bakverk och sen sova. länge. sova länge ska jag. godis orkar jag inte gå och köpa. himlen ser allt annat än pålitig ut för tillfället.
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0