Om tiden läker alla sår, behöver jag hundra år

Att äntligen ha tid att upptäcka lite ny musik. Några dagar av återhämtning för att försöka känna sig pepp igen. Jag börjar tina upp, känna mig glad trots att det sitter en kniv i min mage som snurrar runt ett halvt varv varje gång jag andas för djupt.
 
ska fika med pappa nu. han har borrat ner sig i senaste numret av gaffa och jag väntar på mtit tevatten. kewk på magkatarren att aldrig vilja släppa greppet om mig helt. vill ha kaffeee
 
 
har lånat och börjat läsa uppsatshandboken. fyfaan jag vill inte. vill ha sommarlov!
 
 
tack och hej
(dumma dej tjocka tjej, som en av pappas kompisars dotter sa till sin mamma. kylig unge. själv hade jag nog fått stryk.. hrmp)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0