punching in a dream

Är förkyld och rätt seg. Dagen idag fick bestå av en fika med Erika och en städning av lägenheten. Tove kom hem för en stund sen, hoppade in i duschen och gör sig nu redo att dra ut och äta. Jag ska umgås med film och frukt. Tänker inte trycka i mig mer sött idag, för DAMN vad vi maxade fikan!
 
 
och ja. jag äter morotstårta med TVå kulor glass. Erika cheesecake med glass. Sockerhöga och sjukt mätta tog vi sen en liten sväng på stan. likt en fylla har jag typ glömt vilka butiker vi var in i.. heh.
 
jag drömmer konstigt om nätterna numera. tror min hjärna fått virus..
 
min dator håller nog på att ge upp. jag har INTE råd att köpa ny.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0