still a little bit of your words i long to hear

Tror eventuellt att det kan vara bra för mig att jag ska fika med Maja ikväll, då jag i min ensamhet varit och handlat, pluggat, soffhängt, promenerat, pratat i telefon i oändlighet känns det som. Så pass lite att göra har jag för tillfället att jag har: HANDTVÄTTAT KLÄDER och Tove, jag har till och med städat, rensat och putsat badrumsskåpet!!
 
Herregud.
 
Mitt soundtrack till denna dag har varit Damien Rice. Vilket album? -Alla. Som sagt, jag har haft en rätt lång dag.
 
Gårdagen var dock ännu längre. Gav upp halv tolv, hög på socker och sov som en prinsessa fram till tio.
 
det ska tydligen åska idag. sjukt ohett när man är ensam. gillar inte åskan, men grannarnas eviga skitmusik gör mig påmind om att jag inte är särskilt ensam egentligen.. rent fysiskt.. på det mentala (läs intellektuella hehrm) planet har jag dock aldrig känt mig ensammare..
 
haha närå.
 
ska måla naglarna och göra mig lite fin tänkte jag. allt känns bättre när man inte har fläckiga, nästintill hudfärgade haremsbyxor och samma t-shirt som igår..
 
ledsen om det blev för mycket realism i tidigare stycke..
 
 
adjö vänner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0