Säg nej till mig

Har just nu ångest över en sjukt töntig grej att ha ångest över: Jag vill gå på Vdala på fredag, men hade liksom bestämt i min hjärna att jag inte skulle åka tillbaka till Uppis förrän på lördag.
 
Japp, it's true, I'm THAT lame.
 
Väger nu fram och tillbaka fastän det bara är tisdag. Än så länge argumenten för att åka tillbaka: KUL. Argumenten emot: DU kmr vara bakis på lördagen när du ska ut på Uplands och se jens lekman (som du peppat jättelänge), du kmr göra av med pengar, du kmr bli spritfet, du måste hitta på nåt kul att ha på dig, du har inte varit hemma hos familjen en fredag på över en månad, de fina vänner du vill träffa kommer vara ute på lördagen också.
 
Egentligen vet jag inte varför jag velar..
 
 
Idag var jag och Millis och hälsade på mormor och morfar. God mat och kaffe & bulle i höstregnet. Mysigt!
 
Imorgon blir det Västerås. Jag ska rota efter second hand-fynd och mest driva runt. Håll amig långt bort ifrån mamma, som ska leta kläder. Hon kan vara den petigaste i hela världen när det kommer till kläder och jag oooorkar inte höra henne!
 
 
Adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har ett argument till, jag åker hem i helgen ;)

2013-10-30 @ 08:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0