i watch it grow

Bakis dag 2, eller något. Idag har det varit visset. Magen, huvudet, kroppen, lite hjärtat. Har känt mig liksom..flådd. Hudlös får på svenska en annan betydelse än vad jag är ute efter, men ja, blottad och skyddslös är väl känslan jag vill åt kanske.
 
Imorgon är helgen slut och det är dags att börja nolla. Ska köra bil till Uppis för första gången på hur länge som helst. Har ångest. Inte för att jag inte vet vägen, utan för att det är drygt att köra. man måste koncentrera sig. tidigt på morgonen dessutom. uäh.
 
Just nu går allt fort och hela jag känns som att jag flackar mellan allt som ska fokuseras och därmed missar allt. Bra jobbat tjockis.
 
nu ska jag zona ut lite. inget mer plugg idag, lite tv och mycket säng.
 
igår såg jag äntligen (förmodligen sist av alla) searching for sugarman. Hade gåshud genom minst halva filmen. Otroligt bra!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0