keep your head up

Jaha. Nu är det igång. Skola, nollning, bokjakt, you name it. 
 
I måndags träffade vi våra reccar/nollor, vad man nu vill kalla de. De verkar helt okej kul! Vi skulle efter lite grill och öl avslöja pinsamma saker som hänt oss. Jag är numera "hon som drog från en bortamatch".. JA JA. Ni kommer snart ha gjort detsamma små barn! Och Johanna, går också bra. Jag lystrar till det också.. -.-
 
Eftersom det är onsdag är Erika hos Löwen och dricker öl. Därefter ska de hit the town. Inatt är vi fyra i lägenheten. Fyra brudar och ett badrum imorgon bitti. tur att jag börjar två timmar efter de andra!! mhehe.
 
Igår var vi hem till landet en sväng på kvällen och joinade farfars 80-årskalas. God mat och myycket kakor och tårta. Alltid mysigt att tråffa familj och släkt.
 
 
Nollandet idag blev inställt pga att ala var för bakis efter gårkvällen/nattens pubrunda, haha. Jag och Felicia gjorde lite ärenden på skolan och parkerade sen på cafe och firade att det var sommarvarmt. Gött!
 
 
Obama har alltså varit i Sverige idag och bästa Maja har jobbat med att ordna för hans ankomst. Hoppas att allt gick bra och att de är nöjda. Det var lite mäktigt att se Airforce 1 landa imorse måste jag medge, även om jag MKT sällan är ett fan av USA...
 
tove och jag skulle kolla på film, men i vanlig ordning sover kvinnan. hon som dessutom skulle gymma. blir nog inge..
 
 
Imorgon blir det fullt ös. Först skola, därefter nollning med uppdrag på stan och en andra pubrunda. heja heja!
 
Bild från instagram föreställande jag med en ring i septum. busigt! och ja, den är fake. Ett örhänge från den tid jag inte fick ha hål i öronen för mamma. Som man kan se på bilden fick jag senare min vilja fram.. med råge.. kul att kunna flytta runt ringen lite dock. hm. ska lägga upp den på facebook nu tror jag, bara för att kolla om jag får nån reaktion från faster, moster eller mormor. heheee
 
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0