seventeen and tired of life

Idag mår jag ungefär lika dåligt som jag mådde bra igårkväll. Herre min. Funderar på att sova lite och förhoppningsvis vakna i en bättre dimension.. eh
 
Att jag och tove just kollat på Sinister bidrar inte direkt till ökat välmående. fyfaan.
 
Igår var dock en himla fin kväll. Vin och en massa mys hemma hos Matilda innan vi cyklade mot GH. Dans, dans, öl och ös. Sista gången jag såg vad klockan var inne på dansgolvet var hon tjugo minuter efter stängning, alla jag kom dit med hade gått hem, men vad gjorde väl det. Kul var det, utom för stackars tove, som idag ser ut som att hon high-fivat edward scissorhands efter att ha halkat i en stentrappa och satt handen i en krossad glasflaska. woah.
 
Idag har jag utlyst pluggfri dag för mig själv. Tentan delas ut på tisdag. Ångest!! Det ska nog inte vara några problem dock. Mest bara drygt att det måste göras liksom.
 
Jaha, nähe. Läsa bok och slumra lite kanske. Kroppen mår pest.
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0