burn out or fade away

Fast i en tankeloop som jag kommer behöva sparkas ut ur med våld. Tur att det finns en stad som heter Paris och att det finns en flygbiljett med mitt namn på som tar mig dit om bara en månad. 
 
Jag har försökt strukturera upp min uppsats och har så gjort med drygt 400 ord. Är så, så rädd att jag inte ska klara av att få ihop nåt som duger till ett G. 
 
Jag har numera jobb i sommar i ala fall. Alltid något! Pengar till mig, sysselsättning till mig! Sala mellan vecka 27 och 32 för mig.. blääh. Just nu känns det dock som att jag kan vara var som helst, det spelar ingen roll. Sitter inte fast, men vill sitta fast. Vill kunna börja bygga ett liv jag gillar med människor jag gillar, något jag just nu känner inte går. Denna flyktighet, rotlöshet, detta följade av drömmar. Där hamnar vi efter, vi vars drömmar ännu är för stora att hantera. 
 
Jag är dödligt trött på osäkerhet och stress. Jag är dödligt trött på att flacka. 
 
Jag vill ha lugn. 
 
 
Nu ska jag plugga lite, sen cykla till Felicia. Den tjejen gör mig glad.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0