I follow you, pretend you want me to

Living a test
Locked up with you
I know you trust me enough
Then i do stupid things
The things i always do
This time with you
 
I need someone to be close forever
 
 
Denna låt, mitt knark.
 
Det går segt att skriva. Än så länge har jag i mina försök att bryta ner mitt Mount Everest kommit på mig själv med att ha skapat en hel bergskedja. Helvete. Just nu ska jag försöka mosa ihop essensen av åtta sidors PM till ungeföär en sida "tidigare forskning". Det går ju SÅDÄR, kan jag villigt erkänna. Jag fattar inte hur man INTE skriver en framtung uppsats!! 
 
Just nu känns det som att någon injicerat valfri fettlösande substans i min hjärna och skakat om mitt huvud.
 
Tove kommer nog hem när som helst nu. Vi ska städa och tvätta ikväll. Blir bra, för jus tnu har jag typ tre par trosor kvar, de oskönaste då givetvis.
 
Imorgon har jag individuell handledning i 30 minuter. Jag är nervös. Än mer nervös är jag att jag kommer behöva be om att få gå tio minuter tidigare för att hinna gå på en föreläsning.. hoppas att han tar det bra och inte som att jag smiter. igh. får försöka koppla den till mitt uppsatsämne så kanske han blir nöjd. håller tummisarna!
 
Igår var vi som nämnt i tidigare inlägg på bio. Nånting måste gå sönder. Jag gillade den. Den var mörk. Erika, du skulle gilla den!
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0