Slå mig hårt i ansiktet

Trött. 
 
Så, så trött.
 
Efter en helg jag helst vill glömma bort är det nu måndag. Kvalborg imorgon och Valborg dagen efter det. Har ingen som helst energi att lägga på feta planer som ändå bara kommer brinna inne. Båda dagarna ska få bli nationsfria. Morgondagen nog rentav alkoholfri. Behöver ro mitt i pluggbruset.
 
Sitter och skriver. Inser att det börjar bli långt nu. Inser att jag kommer behöva ta bort flera timmars jobb för att ersätta det med annat. Annat som jag inte vet vad det är ännu. Vill bara bli färdig och godkänd. Jag begär inget mera.
 
 
 
Jag har tinnitus i hjärtat.
 
men jag lever.
 
 
idag fick jag ett litet ljus av en vän. det förgyllde en redan bra stund och jag håller mina tummar.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0