vi delar oss hela

Dagen som skulle bli produktiv kommer inte att bli det, för nu är batterierna slut. Hela kroppen skriker vila och hjärnan vill inte arbeta. På natten kan jag inte sova, men på morgonen vill de blå sluta sig minsann. Inget vinnande koncept när man verkligen måste prestera.
 
Allt är så rörigt.
 
Ska börja analysera mitt empiriska material nu. jag vet vad jag vill ha sagt, men blir yr bara jag tittar på det. känns som att börja peta i en vårtrött myrstack. jävla skit.
 
ge mig G, 15 hp. det rimmar! ska göra en raplåt.
 
 
blir typ åksjuk av att titta på skärmen. uäk. borde kanske äta lite mera. 
 
hur man spenderar en "pluggdag" med att plugga typ tre timmar effektiv tid... ngmngmhnm
 
 
kvällen kommer iaf bli fin. livemusik och bra häng med vänner.
 
 
adjö

Kommentarer
Postat av: D

Om det glädjer eller tröstar, men vårt påbörjande av analys idag gick inge vidare heller... Motigt och omotiverat var orden!

2014-04-29 @ 22:39:56
Postat av: Den farliga

Det var från mig, såg att hela namnet inte kom med... Hejja hejja oss iaf!

2014-04-29 @ 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0