vi skulle dra nånstans dit himlen alltid var blå

Efter en mycket händelserik vecka, med alldeles för mycket alkohol och på tok för lite plugg och sömn är det himmelriket på jorden att vara hemma på landet hos familjen ett par dagar. 
 
Efter en spontanutgång i torsdags där huvudet inte nådde kudden förrän halv sex på morgonen, följt av en fredagkväll med 04-släpp där jag inte hann med att sova mer än max en timme så var det en TRÖTT tjej som igår förmiddag tog tåget till Sala tillsammans med Felicia. Hon har nu sett mitt barndomshem, degat på soffan och träffat min familj. Så bra!
 
Idag fyller lilla millimus 18 år. MYNDIG! helt stört! Det ska hur som helst firas med kusiner, mor- och farföräldrar och en massa kakor och tårta. Sockerchocken kommer som ett brev på posten.
 
Speaking of brev på posten så har jag sommarjobb. Skönt. Posten i sala vecka 27-32. Money in my pocket.
 
Nu blir det promenad
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0