in the moment we're ten feet tall

Sitter i Erikas ännu mycket tomma rum på Centralgatan i Skinnskatteberg. Åkte hit för att hjälpa henne och Victoria med flytten, även om jag nog inte gjort sådär jättemycket nytta. Den här resan handlade nog egentligen mer om att fly från det ostyriga blåsväder som just nu är mitt känsloliv. Jag kastas mellan lugn och kaos i ungeför timslånga intervaller. Snart ska det dock vara över. Jag längtar, fast ändå inte.
 
 
 
Ska snart besöka Ica för att skaffa fika åt de hårt arbetande flickorna. Än så länge har jag och Vic skruvat soffa och jag har strukit soffklädsel. Woah!
 
Har satt på Spotify Radio genre pop. Varannan låt är okej, medan varannan får mig att vilja slänga ut datorn genom fönstret och ifrågasätta min identitet.
 
Jaja.
 
Det blir bra tillslut hörrni. Allting. Jag kommer klara mig, det har jag ju gjort hittills.
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0