If I had a heart

Mina ögon hatar mig nu så pass att jag ser suddigt trots att jag inte har linser utan glasögon. Kul. verkligen.
 
 
Ikväll är en såndär kväll när jag lyssnar på henric de la cours låt shark gång på gång. Bara en såndär kväll som följs av en bra dag. Skola, lite traskande på stan och sen kaffe, häng och mat på huset med matilda och carl. 
 
Imorgon blir det stenhårt plugg på dagen, för på kvällen får jag min belöning i form av ett besök på stadsteatern med mina sambos! Min vän fascisten blir det. Har velat se den länge, så känns fett att det äntligen blir av!
 
 
Blir irriterad på mig själv när jag tänker på hur lätt jag låter saker get to me. störa mig liksom. blir även irriterad på mig själv att jag inte kan stoppa min egen hjärna när den börjar rinna iväg och tappa styrningen. Att jag låter mig sugas ner i malströmmen av ont.
 
den enda som kan vända mig nu har förmodligen ingen aning om det. 
 
 
 
 
 
med pannan emot väggen lovar jag mig själv igen
 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0