men ändå står vi här och andas

Efter att ha varit otäckt nära sammanbrott efter att ha tittat på schemat och insett att jag behöver prestera dubbelt de kommande veckorna tog jag mig idag i kragen och skriver seminarieuppgift. JAPP, det är sant. En lördag sitter jag och knappar på något som ska in på torsdag...
 
 
Igår blev bra. Häng på bävern (replokal på bäverns gränd that is) med mat och öl. Vidare på realeasespelning/fest på Katalin. Folkmusik och OJ vad bra de var! Helt otroligt duktiga musiker. Mycket folk och bra stämning. Kom hem skapligt och somnade innan halv ett. Sov till nästan tio. SÅ skönt!
 
Erika har åkt hem nu med sina sågar och skogsprylar. Tydligen kommer hon tillbaka vecka 10 och 11. Kommer bli tomt att bara vara två nu resten av terminen! Ah well, vi avslutade vårt samboskap med en rejäl fika. är fortfarande sockermätt. jeez.
 
skitvädret har kommit, jag håller mig inomhus och skriver och läser. bläh. 
 
en dag kommer jag kunna skratta åt det här.
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0