the young and the old

Jag skriver just nu på ett reaction paper inför torsdagens seminarium. Japp. Jag googlade lite hur man skulle göra. Det såg okej ut. Sedan googlade jag vad man INTE skulle ha med. Det såg mindre bra ut. Jag ska nog ignorera det sistnämnda tror jag. Har vi fått instruktionerna att det är högt till tak och att vi ska skriva ner våra funderingar så är det ju så. Det går långsamt, är tråkigt och jag tycker inte att det blir bra. Jag är frustrerad och känner mig konstig i kroppen. Är livrädd att jag har fått rickards förkylning, å andra sidan vore det underligt om jag inte fick den. fick inte bara en host rakt i ansiktet.. ack, vad är väl ett snorbryt i februari om inte helt normalt.
 
Att plugga är direkt livsförkortande tror jag. Vaknade inatt igen av att jag var svettig och frös samtidigt. Känns inte nyttigt alls. Jag behöver verkligen något att stå på snart. Har trampat vatten alltför länge. 
 
 
ikväll borde jag rycka upp mig och följa med tove till hijazz. det blir nog. jag måste hålla mitt liv vid liv även fast jag ibland bara vill låsa in mig med mina böcker och tankar i något sorts desperat försök att driva ut pluggångesten genom att skynda på förlossningen av uppgiften. Onödigt, för jag vet ju innerst inne att på något jävla sätt kommer det att gå. Det har det gjort hittills, så varför inte denna gång?
 
 
I fredags dansade jag och erika tryckare till shoreline. Det var en bra dans. nu lyssnar jag på min spotifylista med enkom broder daniel-låtar. det är så jag rullar. En macka depp med extra depp på blir efter intag en känsla av bättre.
 
 
adjö vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0