vet du vad, jag stör mig lika hårt på dig

Jag tänker inte ens skriva att jag är trött och hatar skolan. Från och med nu är det underförstått.
 
Idag ska det formuleras nån typ utav uppsatssyfte.. igen. eh. ska göra det så snart som möjligt så att jag kan ta det lite mer chill sen. Hänga lite med Felicia var det tänkt. Blir bra det.
 
När jag har gått ut skolan, det vill säga om ett år och tre månader lite drygt, så ska jag fan i mig ta bort alla ordbehandlingsprogram och skit på datorn! åtminstone gömma programmen långt, långt in i hårddisken så att jag slipper se dem. 
 
Tove har friskförklarat sig själv och dragit till skolan. Ska utnyttja ensamheten till att få skoljobbet gjort inför imorgon. helst nyss. sen blir det promenad. Måste rensa mitt huvud. Blir så trött, på andra och på mig själv. Mest mig själv. Men jag ska bita ihop och hålla käften. Åtminstone tills det bara inte går längre. Krunegårds nya säger det bra, även om jag inte riktigt gillar låten. Började nästan garva när jag hörde den första gången på p3 igår. mitt på en gångbana stannade jag upp åt textrad efter textrad, log lite och ruskade på huvudet. folk måste trott att jag var knäpp på riktigt.
 
du kommer ångra dig, du kommer ringa mig
jag kommer ångr amig, jag kommer ringa dig
men bara låt det dö, bara låt det va
 
 
fuck it.
 
 
adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0