you must be out of your mind

Bra dag, innehållande MYCKET lite plugg.
 
Skola 10-12. Lunch med mamma och millis som tagit en dagstripp till U-staden. Lite häng på huset med matilda och sen hem för plugg.. trodde jag. när jag var hundra meter hemifrån ringer frida och säger att hon och tre kompisar är på våran parkering och är på väg ner på stan för att fika. Hem och byta skor, för att sen dra ner på stan för gofika på storken. Kom hem kvart över sju.. yeah. Nu blir det lite plugg innan jag kommer duka under för dagen med lite true blood och det nyinköpta teet: kokoste! GOTT
 
Idag var dagen johanna blev mainstream och köpte en fjällrävenkånken. Måttet var rågat så att säga. Att manövrera typ tre tygkassar blev too much, så nu är jag med rygga. den är grön och just nu proppfull med toves många och stora sjalar för att veckla ut sig lite. 
 
Nej. nu blir det lite tentaskriva. är hög på socker och koffein så snart kommer jag att börja darra och somna. man kan ha det värre dock. som personerna i norra uganda, som jag för tillfället skriver om. fy fan för världen.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0