all around the world

Vill du må lite bättre psykiskt, hör av dig till dr Johanna. Or don't.. Mitt senaste tips till en vän: Ut och spring tills du inte orkar mer, sen tar du ett bad och lägger dig på sängen och grinar tills du somnar. Detta tips gavs då tips 1, röka på, inte togs så väl emot. Tips ett var dock mer av ett skämt än tips två.
 
Uppsatsen är inlämnad och nu väntar jag på att den jag ska opponera på på onsdag skickar sin till mig så jag kan börja förbereda mig. urk. jag gillar inte uppsatsventileringar.
 
Jag har börjat drömma mycket. Särskilt om gamla relationer som spökar och gör att jag under dagarna går och tänker på personer jag försökt lämna bakom mig. Vrider och vänder och undrar. Jag gillar inte mitt undermedvetna. Det har en tendens att dra upp saker jag i vaket tillstånd försöker trycka ner och tänka bort. Antar att det är funktionen med drömmar, men de förstör mer än de skapar ordning.
 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0