history eraser

Long time no writin' såg jag. hmm
 
just nu är det pluggpaus. igår var det upprop på antro c. känns sådär. fortsatt intressant såklart, men så så så svårt. det känns hela tiden som att snart, snart kommer man avslöjas, att man inte kan någonting och att man är otillräcklig. allt bara susar runt i huvudet och det som gör att jag kan behålla lugnet är att det har känts såhär många gånger förut och hittills har det löst sig rätt bra. så gör så gott jag kan och låter de största orosmolnen vila för stunden då de ännu ligger ett par veckor framåt i tiden.
 
 
jävla framtid. du förstör mitt förhållande till min nutid och jag har på grund av rädsla för dig kommit att bli dåtidens älskarinna. 
 
 
nu blir det promenad i ett försök att springa undan en stress jag just precis nu inte behöver känna.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0