shake him off

Nytt år, nya möjligheter. Det kommer bli ett tufft år, åtminstone första halvan. Längtar till sommaren så att det gör ont. Pratade i telefon med michelle idag och insåg hur gärna jag vill haka på hennes idé om att jobba på gård ett halvår. Slita med kroppen istället för hjärnan. Vore så skönt!
 
Idag var det sex slitna själar som satt på upptåget mot sala. Millis, Emilia och deras tre kompisar och så jag, the hostess for the night. Det var fullt men mysigt i läggan. Gemensam bakisfrukost och promenad till stationen med trötta huvuden och stora väskor.
 
Gårkvällen var fin. Tog bussen ut till Årsta med Matilda där det lagades middag, busades, dracks vin, jammades och lektes lekar. Tolvslaget firades ute på en gräsklädd kulle tittandes på den enorma mängd fyrverkerier Uppsala bjöd på. Fantastiskt fint och himla bra nyår!
 
Skickade in uppsatsen nu ikväll. Nu är det en knapp veckas frist innan det ska göras om det min handledare tycker ska göras om. Det ska firas med en lång löprunda imorgon förmiddag, sen ska jag sy om secondhandskjortor och sen mot kvällen bastubad hos yllners. Fredag spenderas med visakortet i hand längs stockholms gator. Nytt år = nytt i garderoben! 
 
klockan är 22.22. exakt den här tiden igår postade jag en instabild på matilda som blev runtkastad på en fluffig matta av en kille tre gånger hennes size. wiii
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0