sov hos mig inatt

Känner mig just nu överkörd av en lastbil. typ. sista skälvande dagarna innan uppsatsinlämning och kan inte säga att jag jobbat direkt hårt idag. det blir MYCKET prokrastinering. Idag har jag till exempel varit i avesta, köpt kläder från asos, tittat på gamla barnprogram på youtube, tittat på sex and the city, tvättat osv osv. you get the picture. har dessutom varit ensam hela dagen, så lycko alla er som inte varit inloggade på sociala medier. jag hade förmodligen skrivit till er.
 
Tillbaka till lastbilen. Loggade in på studentportalen och fick se (jag trodde det typ inte först, var tvungen att uppdatera sidan) att jag ska veta vad jag ska skriva i min c-uppsats inom bara ett par veckor. isn't it just great? här är man knappt klar med sitt livs andra b-uppsats, så ska man hosta upp något man vill kräkas ur sig ytterligare 25 sidor om? not fair.
 
annars då. tillsammans med mig under lastbilen har jag förutom skolan känslan av en kniv någonstans i mellangärdet som rör på sig då och då. samt ännu ett moln på himlen: fuck cancer!
 
 
 
nu ska jag läsa hela min uppsats från början till slut. det är verkligen tråkigt att läsa sånt man själv har skrivit. jag fuskar alltid och scrollar förbi en massa. 
 
 
 
psst. jag är så jävla sugen på sabbatsår at the moment att ni fattar inte! det behöver inte ens vara ett helt år, en termin räcker fint. resa och driva runt, bara göra sånt som man har lust med för stunden. åh.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0