vad ska det bli av dig när du blir stor lilla vän

Söndag kväll igen, efter en superbra helg. Inte så mkt plugg gjort, idag har jag inte öppnat en enda bok, men jag tror att det ska göras lite nu. bara lite läsning. vet inte ens vart jag ska börja, har fyra böcker på gång samtidigt och fler måste det bli. framförallt borde jag läsa artiklar som research för uppsatsen, men fan. kurslitteraturen tar ju knäcken på en, och då har jag dessutom knappt ens tittat på den rekommenderade litteraturen, som inte är obligatorisk men som man "borde läsa". Aaaah. men asså, jag vet. att skriva hur mkt man har att göra är SJUKT tråkigt.
 
jag postar en rolig länk istället jag fick av tove för ganska längesen men om fick en revival idag och delades och skrattades åt med karin:---> KUL
 
imorgon ska jag gå upp tidigt och besöka bibliotek i staden. heja heja. karin boye och dag hammarsköld ska få varin visit av härjad och lätt neurotisk humaniorastudent. igh.
 
 
adjö vänner och obekanta
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0