Pulling our weight

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Nu slog tröttheten till. Jääääklar vad segt det blev i lägret! Detta när jag hade tänkt städa. Bra timing. Den plötsliga känslan av total utmattning kan dock komma från att hela sala stad bestämt sig för att ligga under en ridå av rök och att jag gått hem i den och nu sitter vid balkongdörren och inhalerar den. Bra skit. Undrar dock varifrån den kommer. Hoppas att det i händelse av brand inte är någons hus utan typ gräs..
 
Enligt väderprognosen väntar ännu en panghelg. Jag tackar och tar emot. Regna kan det göra i veckorna! Nu gör det ju inte det, vilket genererar höstfeeling ute i skogarna, meeen jag tänker inte klaga på sommaren. Jag klagar inte på sånt jag älskar.. förutom mina systrar då, eeeh.
 
Ikväll är det en hel vecka sedan jag hängde med denna stilige grabb. En öl, en gitarr, en film. Det är konstigt att så sällan träffa någon man levt ganska nära inpå under så lång tid. Någon man kallat sin bror. Men tider förändras och så även vi. Ett blad vänds och ett annat skymtar fram. Med lite tur blir vänskapsrelationer till långa kapitel.
 
Nu: städa. men först, alltid en dusch!
 
Adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0