hon kunde vart någon annan, någon bättre

Att köra bil genom hebban till tonerna av another one bites the dust. nästan ironiskt. men det var ljust ute och luktade nyregnat. jag älskar sommaren.
 
Den första vm-matchen är inne i 62a minuten och jag kan inte säga att jag tittar. Jag lyssnar. Brukar det vara såhär starka färger? Eller är jag bara trött?
 
Sitter hemma i en tom lägenhet där Tove åkt till västerås och övriga tre brudar befinner sig i dalarna tills imorgon. Imorgon är dagen då jag ska städa, tvätta, handla, laga mat.. det här med att ta hans om hem.. hm. ska även försöka hinna ner på stan och haffa nya löparskor för presentkortet jag fick i julklapp. känns som dags.
 
 
jag inser hur ogärna jag vill börja jobba. OJ vad ogärna jag vill tillbaka till mitt gamla kneg, till mitt gamla sala. om helgerna tänker jag vara här i uppsala, här där jag vill vara, där jag kanske bara kommer vara ett halvår till. försöker att inte tänka på det dock.
 
 
dags att sova. ska bli skönt att sova i min egen säng igen. i sängen jag nu när skolstressen är över sover som en prinsessa. hatar sängen som är inställd på mitt flickrum hemma på landet. fy fan. den är vidrig och jag kan bara sova en timme i taget i den då bäddmadrassen är så förbannat hal att lakan och kropp mer än gärna ger vika för både tyngdlag och jag vet inte vad, men ur ramlar man så fort man inte praktiserar dead mans pose.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0