Jag säker på att ingen av oss vinner

Den här sommaren går långsamt. Det är bra. Det är precis vad jag önskat mig. 
 
Var ute och gick långpromme med syster E för en stund sedan. En mil, i regn, för det är inte mycket annan väderlek som bjuds mellansverige just nu. Vi hade flow, det var skönt som fan att bara låta benen gå och snacka om lite allt möjligt.
 
Annars då. Jag och pappa roadtrippade i bergslagen idag. Destinationen var Kopparberg, där Matilda har utställning nu över helgen. Jättemysigt ställe var det, Opera på Skäret. Fika och catch up var på sin plats och oj vad jag saknat den bruden! Passade även på att göra mitt livs första, men jag hopaps verkligen inte sista, konstköp. Ska bli ul att ha något på väggen som är unikt. Som ingen annan i hela världen har och som en person jag tycker så mycket om har gjort. Wie!
 
Jobbveckan som nu väntar kommer inte bli skoj. Jag har som morot att jag får åka hem till fina Uppis i helgen. Heja mig!
 
 
Adieu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0