the only way is up

behöver packa.crap. Gillar inte att packa. speciellt inte när man inte ska åka nånstans spännande, utan "bara" hem till landet. gött ska det bli hur som helst. längtar ut och springa! längtar efter att röra på mig och känna mig lätt i kroppen. För lite sömn och för mycket fest har sabbat mig och gjort mig seg. lämnat en dålig känsla i min kropp.
 
 
det har gått en halv vecka. ännu har jag inte fattat svårigheten i det här. känslan av tomt, som jag kommer ha svårt att fylla. skuggan av det här året kommer stryka längs stadens gator i höst. jag ska gå i skuggorna och vänta på en sol som suddar ut dem. en sol som gör dag av natt och ger värme till kylan.
 
 
hmm.
 
 
jag vill ha nya löparskor. och shorts. ge mig pengar.
 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0