better off without you

Tvättid i ottan. Heja heja. Nu är det klart sånär som på en laddning i torktumlaren. Lunchlåda ska skapas, kropp ska duschas och kläs, sen är jag redo att möta upp Carl och dagens studier. Ska knappa klart PM:et innan jag drar hemifrån tänkte jag. Får se hur det blir med det. Har en tendens att jobba långsammare än man trodde var möjligt när jag bara har liite kvar på en uppgift.
 
Jaha, nu har man tydligen kommit på att romerna behandlats som andra klassens människor.. BREAKING NEWS PEOPLE!
 
"Romerna har drabbats av rasism i århundraden"
 
kom igen nu. låtsas inte vara förvånade. det hade jag kunnat tala om för er redan efter första läsningen av katitzi eller titt på ringaren i notre dame.
 
 
för hungrig. en och en halv timme utan frukost är ungefär vad jag pallar med.
 
 
adjö
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0