hated because of great qualities

Låg och slökollade igenom vimmelbilder från Vdalas senaste klubb. Minns att det var tankat i lägren den kvällen så bävade inför vad min blick skulle kunna komma att möta. Tack och lov klarade jag mig... till näst sista bilden. Känns dock bra att det inte finns en jävla chans i världen att se att det är jag om man inte vet exakt vad jag hade på mig.. och knappt ens då. men men. den randiga lilla armen och det burriga håret precis MITT I bilden.. är jag. till synes helt utan vänner är jag också. fabulous...
 
 
Och hey! Tove, Frida, Erika och jag åker till Paris den 7e maj! Ska bli så sjukt fett att jag myser och dör lite vid tanken. Ska bara skriva klart minst en halv uppsats innan det är dags för take off.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0