I'm not part of me

Tove kom just hem från tenta. Är avis. Vill komma hem från uppsatsen, men den är tyvärr med mig hem varje dag. Vaken på nätterna och stimmar är den också ibland den jäveln. Ah well. Om ett par år komer jag se tillbaka på den här tiden som en underbar tid. För det är den, man bara fattar det inte riktigt när man är mitt uppe i det.
 
Ikväll blir det lite pubhäng för att fira toves tentor. Ska bli kul efter en (så när som på två öl) vit helg. Imorgon är det dock skola, men känner att två timmar i bibblan är överkomligt även med betongkeps.
 
Ser på spotify att frida lyssnar på avicii. nånstans därinne lever en förhoppning om att hon kanske tränar...
 
Nu blir det lite skrivande på PM-et innan jag ställer mig och lagar chili. Fuck I'm vuxen. Fick dessutom tummen ur och gick och skaffade nytt pass idag, så nu är det ingenting som står i vägen mellan mig och paris den 7e maj! 
 
 
 
 
adjö

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart som korvspad att jag tränade! SKÄMS PÅ DIG SOM ENS TROR ANNAT UNGE KVINNA

2014-03-17 @ 19:48:17
Postat av: Tove

Frida! Inga antaganden kan göras! Vi minns ju alla år 2006 och bebisröst- låtarna... BAM, skott från höften!

2014-03-20 @ 12:00:53
Postat av: Frida

It wasn't me!

But she caught me on the counter (It wasn't me)
Saw me bangin' on the sofa (It wasn't me)
I even had her in the shower (It wasn't me)
She even caught me on camera (It wasn't me)

Kan verkligen relatera till Shaggy nu

2014-03-25 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0