jag mitt uppe i en jättestorm

Söndag kväll och jag och Erkan har just käkat pulled pork-mackor med sallad, rödlök och hummus. Förbannat gott! Nu blir det film så fort den laddat klart. Populärmusik från Vittula, kändes det som att det var dags för. 
 
Helgen har varit fin. I fredags firade vi Matildas födelsedag genom att dra på svartklubb i en punkrepa i rickomberga. Skitkul! Vi drack öl, dansade kefft och skrattade mycket. Gårkvällen spenderades i Matildas lägenhet. Fem brudar matilda, maja, erika, tove och jag. tre flaskor vin och ett gäng öl åkte ner i våra kroppar innan vi gick och såg nicole sabouné på Vdala. Spelningen var bra, även som stället är en jävla katastrof till livescen. Ljudet är aldrig nice. För förutsägbart DJ:ande drog våra kroppar mot palermo istället. 
 
Idag drog jag och erika till Sala för att vara med och fira morbrors födelsedag. Det var fint att se alla. Var en månad sedan jag senast träffade far min. Saknar familjen mellan varven, så idag blev en bra dag för lite catch up.
 
 
Imorgon är det måndag. IGEN. Jag fattar bara inte vart veckorna tar vägen. Är lite rädd nästan, så fort går det. ångest.
 
ah well. 
 
 
filmdags.
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0