jag orkar inte minnas allt som hände

Mer eller mindre sprang hem från skolan på grund av magsmärtor. Jävla skit. Varför alltid inför helgerna, när jag ska få göra roliga saker? Varför är det alltid då jag ska må piss i kroppen? Värdelöst.
 
Ska repa mig nu så pass att jag kan följa med erika ut och springa i solen när hon kommer hem. Därefter blir det städning av lägenhet. Tänkte köra ganska lågintensivt pluggande nu idag. Hade ju trots allt inlämning imorse och har inte nästa förrän om tre veckor, eller asså, en liten på torsdag, men den försöker jag tänka bort just nu. 
 
Tittar man på väderprognosen just nu ser det riktigt bra ut, med undantag imorgon kväll. fan vad det ska blåsa!! trist!
 
 
 
hädanefter ska jag vara bra för dig
 
hädanefter tänker jag efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0