snyggaste tjejen i tredje ring

Dagen idag har till större delen spenderats på blåsenhus, där felicia introducerade mig för "den nya selfie-trenden": grisnäsa. Med anledning av detta en otroligt obehaglig bild på undertecknad:
 
 
Ser dock att något jag INTE behöver komplex över är mina tänder. DAMN they're straight these days. Drygt två år med tandställning är fan magi.
 
Efter PM-skrivande varvat med mycket prat och skratt med Katja, Kennie, Fellan och Tovelito blev det ombyte till löparkläder och ut på en sväng med Rickard och Carl. Lite bakning hanns också med, så nu har Tove och jag fredagsfikat till Skavlan som de pensionärer vi är med nybakta drömmar. Gott!
 
 
Imorgon styrs kosan mot huvudstaden. Ska få träffa min fina familj. jej!
 
 
godnatte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0