summertime sadness

Skriver PM och vill ha ett bra motsatsord till "normal". Söker i den internetbaserade ordboken och får som resultat ordet "kinky".. Längre ner i listan finns ordet "autistisk".. aaand we're back to "onormal"
 
så oskönt! 
 
haha.
 
Måste förövrigt erkänna följande: Postade först detta som statusrad på facebook. Skämdes sedan över min överaktivitet på nämnda sociala medie och TOG BORT den efter fem minuter. JAPP, exakt så töntig är jag.
 
What have this society done to me?
 
Så fort jag funnit ro i mitt liv ska facebookprofilen bort. Ett telefonnummer ska jag ha. Och kanske bloggen då. Men sen får det vara nog. Jag ska ha frid.
 
Pluggandet fortsätter
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0