what was golden

Är så mätt att jag har svårt att andas. Nästan. Var ner och firade Toves superhöga betyg på en av de senaste tentorna med att äta thaimat. Är sämst på det, äter alltid för mycket. Hon är och gymmar at the moment, medan jag ligger här och sväller.. hrmp.
 
Tänkte skriva lite PM, det har gått riktigt segt idag. En artikel läst och på sin höjd tio rader skrivna. Disciplinen blir sämst när vi båda är hemma hela dagen. Parkerar med varsin kaffekopp vid köksbordet och så är det inte mycket mer med det. Mysigt med fatalt för studierna!
 
Vill att snön och vätan ska försvinna så att man kan sticka ut och springa. Är rätt sugen på att göra det imorgon efter att jag och Felicia suttit en dag på blåsen med näsorna i böcker och framför dataskärmar. Kan hända att det fortfarande kommer vara pissblött överallt dock, vilket suger.
 
fick just ont i ryggen. av att sitta i soffan. det är ute med mig. 
 
imorgon är en annan dag med nya tag. Det är dessutom fredag!
 
På lördag ska jag till sthlm och se Klungan med min familj. Blir bra.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0