be your own pet

Saker jag vill göra just nu:
 
- klä upp mig
- dricka vin
- skratta med vänner
- sola (!!!)
- kramas
 
Saker jag gör/bör göra istället:
 
- skriva uppsats
 
Japp, it's correct. Jag har EN sak på min to-do list. Jag har en sak, fyra dagar och SKITLITE motivation. Jag skulle behöva att någon läser igenom mitt arbete, men vem fan orkar med det? Det är ju nästan trettio sidor långt och förmodligen inte särskilt intressant om man inte är insatt.. blä. får tvinga mamma i vanlig ordning. poor thing.
 
nej, nu är lunchpausen bestånede av gröt och kaffe ÖVER. Back to work så långt mitt attention span räcker.
 
 
ge mig pengar, tid och bekräftelse tack! /mvh den postmoderna människan
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0