high all the time to forget i'm missing you

Jaaahapp. Möte med en handledare som tycker att jag ska "slutspurta" fram till 9e juni (!!!!) HAHAHAHAHAHAHAHA
 
Kul skämt.
 
Jag tänker slutspurta tills på tisdag. Med reservation för söndag och måndag, då jag tänker CHILLA ett par dagar på landet hos mamma och pappa. så det så.
 
Jag tänker ändra där han säger att det behöver ändras, men sen är det fan nog. Nån måtta får det vara. Det är en massa ord nedskrivna i en viss ordning, som om de är i rätt odning kommer ge mig 15 högskolepoäng. Vad är ens ett högskolepoäng.. egentligen? föutom att det står för att jag under mer eller mindre övervakning ägnat min tid åt en viss sak en viss tid..
 
sjuka värld.
 
Fotboll om ett par timmar. Blir skoj. Om jag inte dör av värmeslag. Sånt har hänt förr. Inte just mig då obviously, men andra som ägnar sig åt denna kropp- och själsnedbrytande grej kallad sport.
 
 
Nej, nu ska jag ta itu med ändringar. Först de karin tkr att jag ska göra, för de är enklast, meheh.
 
Adieu
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0