innan nånting kan bli bra

Värmen dödar mig sakta men säkert. Inte gör jag det lättare fö rmin kropp genom att sova för lite och festa för mycket heller. Just nu är jag bakis, trött och stressad över att jag egentligen borde knappa på finalen av uppsatsen. Jag borde även vara i Botaniska trädgården och lyssna på Matildas spelning, men efter att ha ätit lunch har jag insett att jag ska ligga i sängen ett par timmar framöver.
 
Gårkvällen, som skulle bli "ett par öl i ekoparken" med Carl blev till en palermostängning, där vi på slutet satt och stirrade på varann och ögonen gick mer eller mindre i kors. Jisses. Men det var kul! Träffade mycket klasskompisar på Svantes och hade en jättemysig kväll i trädgården där. Wow vad det är amaze med sommar ändå!
 
nej, nu ska ögonen slutas en stund i hopp om att må bättre när de öppnas igen. Idag fyller Jonte och Abbe 25, så det blir förmodligen galej ikväll igen. Just nu känns det usch, men det blir nog bra. klockan är bara två! 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0