that look you give that guy

Har än så länge skrivit typ 400 ord idag. Inte asbra. Har ävl å andra sidan pluggat effektivt i ca tjugo minuter. Så jag får skylla mig själv.
 
Internet är en outtömlig källa till prokrastinering, det ska gudarna veta! 
 
Jag och Frida är från och med imorse anmälda till skogsmästarskolans vårfest den 25 april. HJÄLP. Nu ska det bara hittas en bra klänning som passar för sittning. Gärna med tillhörande pansarunderställ...
 
hrmp.
 
Väntar otåligt på Michelle. Är rädd för att det är ca en timmes väntande kvar innan jag får ta kaffebreak. Kanske ska make the most of it då. 
 
En uppsats skriver fan inte sig själv alltså. Det är ett som är säkert.
 
 
Förövrigt. Har man inte sett serien the Jinx så SKA man. Den har hållt mig och Frippe på sträckbänken två kvällar i rad nu. Igår somnade hon ifrån mig och lämnade mig naked and exposed i min soffa. Rädd och jävlig var jag också. Nu har vi bara två delar kvar (om man inte räknar med den halv avsnittet jag måste se om pga lusig tittkompanjon) så ikväll blir det spännande värre. KUL!
 
 
Adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0