when they come for you

Har suttit och tittat på bilder från förra vårens Parisresa med Fritte. Alltså wow, vad underbert det känns att vi den 2a april sätter oss på ett plan mot ännu en europeisk huvudstad. Denna gång Prag! Jaaa! Väntar bara på klartecken från hostelbokningen (Sir Toby's Karin!) så är allt klappat och klart. Längtar ihjäl mig.
 
Igår smsade Alicia det korta men koncisa meddelandet: "Taggar party på fredag!!" Haha gullan. Julia fyller 25 och det ska dansas på debaser med nya och gamla vänner. KUL!
 
En ny säsong av Girls sänds as we speak i staterna. Lyckan. Är en bit in i Lena Dunhams bok också, hon är väl för fantastisk!
 
Frida tvättar tygskor i badkaret. Inga konstigheter. Det låter dock som om hon försöker bada en stelopererad tonårig elefant. Jag håller tummarna för att det går bra för henne och att hon inte skadar sig. Låter stundtals kritiskt dock..
 
Tittar med ett öga på guldbaggegalan och väntar på att mitt senaste piratade avsnitt av mad men ska ladda klart. Det går sådär med det, men oj vad kär jag blivit (idag igen) i Sverrir Gudnason. Åh.
 
 
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0