think of all their voices

Dagarna går. Jag gör inte mycket mer än jobbar, kommer hem och duschar, sätter mig i soffan och hänger med frida eller tittar på orange is the new black. sommaren passerar, men det är okej. Jag ser till att fylla den lilla fritid jag har med bra grejer och det enda som skaver är framtidsångesten. Den har blivit en ständig följeslagare, så som jag visste att den skulle bli. Vissa dagar går det bättre att skaka den av sig, andra betydligt sämre. 
 
I helgen lånade jag, Erika, Frida, Tove och Matilda mina pärons bil och begav oss ner till västkusten och Hunnebostrand. Matildas far bor där och var denna helg out of town, vilket gav oss tillfälle att besöka stället, samt passa katterna som var hemma ensamma. Det var en himla mysig helg, även fast vi nog alla gärna varit där längre. Men arbete och vardag kallade, så det blev till att snällt bila hem redan söndag lunch. Vi hann i alla fall med mysigt häng, sol, smögen, loppisar, god mat, vin och kattmys!
 
Fritte är inte hemma. Kom hem till en tom lägenhet med tvätt att vika och disk att diska. Nu är det gjort och jag ska lägga mig i sängen och läsa en av de böcker jag haffade i helgen. Läsa skönlitterärt är verkligen sånt man saknar när man pluggar! orken att fokusera blicken på något annat än kurslitteratur.
 
 
Godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0