innan nåt klyschigt händer oss

En midsommar kom och gick. Vädret höll sig i skinnet, i fotbollsturneringen vaskades slutligen fram en segrare i form av Filip. Maten var kanon, sällskapet detsamma. En fin dag och kväll helt enkelt!
 
Det togs int emånga bilder, men nedan finns några som visar på ungefär hur seriösa vissa var med fotbollen. Det är viktigt såntdär, avstånd, linjer och grejer: 
 
Ingen sammankomst hemma hos Martin utan en spelning av fantastiska Samhällshatskampanjen!
 
Idag har jag gått på lågvarv. Minst sagt. Tvättat lite jobbkläder, städat läggan, legat på soffan.. sovmorgnat mig icke heller att förglömma! Imorgon blir troligen sista dagen av ensamboende innan fritt kommer åter. Det är även söndag. En dag som man medan man studerar helt glömmer bort är ångestfylld för många i vårt avlånga land. Nu kommer den vara det även för mig. Worklife suger på många sätt, men fan. Känslan av att få lön är svårslagen, så jag gnäller inte!
 
Nu ska jag börja kolla på Orange is the new black. Har inte gjort det tidigare. Känner på mig att jag kommer bli hooooked!
 
Adieu
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0