innan himlen faller ner

Frida är i Västerås. Det är söndag och imorgon är en såndär måndag där jag behöver göra en massa jobbiga grejer för att det ska bli bättre sen. Jag ska: gå till skolan och skriva ut jobbansökningar, gå och lämna jobbansökningarna till posten här i uppsala, köpa lite stuff som ska med till prag, växla pengar, betala räkningar, ringa en person och fråga om hen vill ställa upp på intervju.. 
 
Som ni ser kommer jag vara tusen kilo lättare imorgon kväll. Ser fram emot imorgon kväll som bara den. Det är dock INGENTING mot hur mycket jag ser fram emot tisdag och onsdag. Lägenheten full med världens finaste systrar. Ja, även fast bara en av de är min syster, Erika, så är Tove och Frida nåt mycket mer än "bara" kusiner!
 
Den här helgen har varit så fin. Fin, men omtumlande. Fredagskvällen hos Karin i sthlm med fina tjejerna, god mat, vin och en massa prat laddade verkligen batterierna. Så även ett soligt södermalm med karin dagan därpå. Nya solisar från beyond retro fick följa med hem och nu längtas det till varmare dagar! Gårkvällen bestod av spelning på kalmars. Riktigt bra band och riktigt bra folk. Palermo och sedan göteborgs på impuls. Idag är själen en konstig blandning av ordning och kaos. Felicia kom nu i eftermiddags iförd söndagsstassen (mjukiskläder) och en påse chips i högsta hugg. Hon hjälper.
 
 
Nu ska jag göra te och börja kolla på house of cards. mad men har lämnat ett hål som jag nu tänkte försöka fylla fram tills de nya avsnitten kommer i veckan efter påsk. 
 
 
Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0