the lord knows best when it comes to you

Sitter i skrivande stund och försöker få i mig en kaffekopp med en tampong pekande rakt ut från näsan. Ett försök att få stopp på min blödande kran och samtidigt få i mig lite flytande energi för att motivera fortsatt pm-skrivande. Går sådär med båda delarna måste jag säga. Att det är tio dagar till inlämning har dock minst sagt lugnande effekt.
 
Idag ska jag ut och springa hade jag tänkt. Har halat på det hela veckan på grund av alldeles för mycket plugg och alldeles för mycket blåst. Nu har jag dock alldeles för mycket näsblod för att våga höja pulsen, men än är många timmar kvar på den här dagen!
 
Ikväll tänkte jag och Frida smita till Uplands som kör Livejazzbaren. Kan inte säga att jag är nån jazzkatt direkt, heh, men live är det rätt kul och med bra sällskap (matilda och förhoppningsvis anton) blir nästan allt roligt. 
 
Ångesten över den ständigt upplevda ineffektiviteten kommer att förkorta mitt liv med avsevärd tid. Fan.
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0