i'd like to teach the world to sing

Här sitter jag och inväntar en sambo som kommer hem från jobbet snart på grund av att hon svimmat pladask ner i backen. Igen. Denna gång fick hon iaf behålla alla tänder. Alltid något!
 
Inväntar feedback på uppsatsutkastet jag lämnade in i fredags, så just i nuläget är det inte mycket annat att göra än att ta det lugnt. Skönt som fan. Igår hade jag dessutom sett till att vara lite bakisseg. En tisdag. Jag vet, men det var ett vad. Ett vad som jag förlorade, men som nu när jag tänker efter resulterade i att vi bjöd varann på öl exakt lika många gånger var under kvällen. hmm.. Vadet gällde hur det sista avsnittet av mad men skulle sluta. Jag förlorade och Anton vann. Hans tes var dock rimligare från början, så jag hade inte oddsen på min sida. 
 
Nu kom hon hem. Kaffe ska intagas.
 
Adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0