ingenting väntar på oss

Valborgshelgen är över. Ligger på soffan och är obeskrivligt trött efter några intensiva dagar. SKa bli ganska skönt att återvända till vardagen, med ännu några veckors uppsatsskrivande innan det blir lite frist innan sommarjobbet drar igång. 
 
Under valborgskvällen råkade en av lillsysters vänner ut för en bilolycka som hon inte överlevde. Det har tagit luften ur mig och en del av mina tankar är alltid på fina lilla lillasyster som förlorat en vän bara en månad innan studenten. Det gör oerhört ont i mig att tänka på hur ont alla runt den här tjejen nu har. På grund av något så otroligt onödigt som en fyllekörning. Världen är grym och livet är flyktigt. Något vi nog tenderar att glömma alltför ofta.
 
Ska göra klart det sista av min lägenhetsstädning nu och resten av den här dagen samla krafterna att imorgon åter vända stegen mot campus engelska parken. heja!
 
 
adjö vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0