Hysteria

Har suttit och läst amalias blogg från hösten 2006. Om hur hon, emma och sara klippte mig, att jag kallades för slem (god knows why), vi sjöng i skolkören, jag hade tandställning (okej, det stog inte konkret i bloggen, men jag hade det under den tiden. något som jag ansåg socialt hämmande).

börjar ångra att jag raderade min förra blogg, för hjälp vad mycket kul det måste ha stått där! jesus.

minns alltför väl.

tur att tider förändras!

tur att jag raderat stora delar av min bilddagbok.

undrar hur jag kommer se på den här bloggen om några år?

Kommentarer
Postat av: den farliga

kan även tänka mig hur mycket felstavningar och särskrivningar du hittade! ;)

2009-11-06 @ 14:38:01
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0