I've been waiting for something special

Dagen började med att erika och jag blev fast i bilkö tillsammans med bob dylan. efter länge och väl kom vi loss och fortsatte resan mot saladamm. väl där pajade jag mina lila tygskor på en vass spade (johanna vs. tistel 0-1) och made a scene för grannarna som satt ute och solade.

på eftermiddan blev vi sega i huvet och började leka med ett förstoringsglas:
 

skrattade sedan åt resultatet i säkert fem minuter straight.

Om typ en kvart kommer M o P hem med valpen. När hon ringde var allt man hörde hundens gnällande. har tagit undan mattor och grejer i köket så att hon inte kissar ner. har även satt upp grindar i dörrhålen så att hon inte sprider kroppsvätskor i hela huset. försökte få herbert (katt) att lära sig att man ska hoppa över grindarna (inte gå igenom eftersom man då fastnar, vilket han märkte rätt snart). Han var dock så sjukt sämst att han hoppade, ångrade sig halvvägs och kom med frambenen ett på var sida om en spjäla och huvet mitt på den... sen gick han ut.

nu måste jag äta nåt. att stå på en våg är just nu ingen kul grej. nog för att jag vill vara smal, men när siffrorna numer är lägre än när jag gick på gymnasiet och jag inte gjort något för att gå ner de kilon jag tappat är det inte en supergreat känsla..

kan hända att jag lägger upp bild på djuret ikväll. annars imorgon.

adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0