it's better to burn out than to fade away

Denna låg på köksbordet igår när jag kom hem. Hur gulligt är det inte att mamma verkligen gjort sig till för att skriva en lapp från gry till kristina? brevid låg en lapp med mammas vanliga handstil som var från henne själv, typ: hej kristina, thaigryta i kylen, koka nudlar eller ris /mamma.


mammas egen kommentar: det är inte lätt när man är liten.

dock är G:na en total rip-off från mina J:n när jag var liten! hehrmrmrm


anyway.

har försökt lösa ett korsord. det gick sådär och jag föll ifrån det intellektuella och hamnade istället framför project runway, vilket jag inte ens tycker är kul! suck


längtar hem lite. längtar till att få vara ifred utan en dryg liten hund. dock är det skönt med lite human company.

förhoppningsvis jobb hela helgen lång.


adjö vänner (och obekanta?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0